آرشيو اخبار
شرکت بازرگاني دولتي ايران اعلام کرد؛ توزيع 130 هزار تن شکر و برنج براي روزهاي پاياني سال
 

شرکت بازرگاني دولتي ايران اعلام کرد: در مجموع 130 هزار تن شکر و انواع برنج با هدف ثبات قيمت و حفظ آرامش بازار کالاهاي اساسي در روزهاي پاياني سال توزيع مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از شرکت بازرگاني دولتي ايران، بر اساس اقدام دولت براي تنظيم بازار روزهاي پاياني سال، 130 هزار تن شکر و انواع برنج با هدف ثبات قيمت و حفظ آرامش بازار کالاهاي اساسي در روزهاي پاياني سال توزيع مي‌شود.
از اين ميزان 70 هزار تن شکر و 60 هزار تن انواع برنج در بازار توزيع خواهد شد.
در راستاي اجراي مصوبات نشست قرارگاه امنيت غذايي و در ادامه طرح‌هاي تنظيم بازار کالاهاي اساسي که با هدف ايجاد ثبات قيمت‌ها و حفظ آرامش بازار صورت مي‌گيرد، 30 هزار تن شکر سفيد براي مصارف خانوار در روزهاي پاياني سال توزيع خواهد شد.
همچنين براي تأمين شکر مصرفي اصناف، 40 هزار تن از اين محصول در بخش شکر صنف و صنعت تخصيص داده شده است.
براي پاسخگويي به نياز مردم در روزهاي پاياني سال، بر اساس مصوبه قرارگاه امنيت غذايي 60 هزار تن برنج نيز در انواع هندي و تايلندي در اختيار مصرف کنندگان قرار مي‌گيرد.
بر اين اساس، برنج 1121 هندي هر کيلوگرم به قيمت مصرف کننده 240 هزار ريال در کيسه‌هاي 10 کيلويي، برنج تايلندي در کيسه‌هاي 10 کيلويي هر کيلوگرم براي مصرف کنندگان 125 هزار ريال و شکر سفيد در کيسه‌هاي ?? کيلويي با قيمت 125 هزار و 350 ريال توزيع مي‌شود.
کالاهاي يادشده براي عرضه در سطح کشور تخصيص داده شده و در اختيار کارگروه تنظيم بازار استان‌ها قرار داده شده تا از طريق شبکه‌هاي سراسري نسبت به توزيع براي مصرف کنندگان اقدام شود.
سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليدکنندگان، بازرسان سازمان جهاد کشاورزي در استان‌ها، سازمان تعزيرات حکومتي و اتاق اصناف ايران بر روند توزيع و رعايت قيمت‌هاي فروش کالا در سرتاسر کشور نظارت خواهند داشت.
تاريخ خبر: 00/12/07
منبع: خبرگزاري مهر
كد خبر: 578
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR