آرشيو اخبار
قيمت مصوب جديد شکر 3400 تومان تعيين شد
 
معاون وزير جهاد کشاورزي گفت: سازمان حمايت مصرف کنندکان و توليد کنندگان با در نظر گرفتن افزايش هزينه هاي توليد، نرخ جديد مصوب شکر سفيد را با 400 تومان افزايش 3400 تومان تعيين کرد.
يزدان سيف در گفتگو با تسنيم اظهار کرد: سازمان حمايت مصرف کنندکان و توليد کنندگان با در نظر گرفتن افزايش هزينه هاي توليد، نرخ جديد مصوب شکر سفيد را با 400 تومان افزايش 3400 تومان تعيين کرد.
وي افزود: به ميادين ميوه و تره بار اعلام شده است که بدون محدوديت شکر مورد نياز مردم را با قيمت 3400 تومان تامين ميشود.
مديرعامل شرکت بازرگاني دولتي ايران ادامه داد: از امروز نيز اعلام شد که اصناف به هر ميزاني که شکر به نرخ مصوب 4200 توماني نياز دارند، دريافت کنند.
وي تصريح کرد: با تداوم اين شرايط بازار شکر تا 10 روز آينده به حالت تعادل ميرسد و قيمت اين محصول در بازار کاهش خواهد يافت زيرا موجودي مناسبي از اين محصول در کشور وجود دارد.
محموله هاي شکر در راه است
سيف گفت: هيئت هاي مذهبي و حتي خانوار در صورتي که مراسم مذهبي دارند، براي دريافت شکر به نرخ مصوب و به هر ميزاني که نياز دارند، مي توانند با دريافت نامه از تبليغات اسلامي به شرکت بازرگاني دولتي ايران مراجعه کنند.
مدير عامل شرکت بازرگاني دولتي ايران گفت: رونوشت شکر هاي توزيع شده نيز در اختيار سازمان‌هاي حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان و تعزيرات حکومتي قرار گرفته است تا آنها برروند توزيع، نظارت کنند؛ ما شفافيت لازم را انجام مي‌دهيم و مسئوليت نظارت بر عهده دستگاه هاي ياد شده است.
وي در پايان صحبت هاي خود با تاکيد بر تامين شکر مورد نياز از کانال توليد داخل و واردات اظهار داشت: تنها در روز گذشته 7 هزار و 300 تن شکر سفيد از انبار هاي شرکت بازرگاني دولتي ايران براي توزيع در بازار خارج شد.
تاريخ خبر: 98/02/23
منبع: عصر ايران
كد خبر: 544
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR