آرشيو اخبار
تجمع کارگران کارخانه قند و تصفيه شکر اهواز
 
مهمترين دليل تعطيلي كارخانه قند و تصفيه شكر اهواز واردات بي‌رويه قند و شكر است/ با سفر فرداي رئيس جمهور به استان خوزستان ما باز هم با تجمع خود خواستار دريافت مطالبات قانوني‌مان خواهيم بود.


ايلنا: ايلنا: رئيس شوراي اسلامي كار کارخانه قند و تصفيه شکر اهواز گفت: بيش از ۷۰ کارگر کارخانه قند و تصفيه شکر اهواز صبح امروز به دليل عدم دريافت حقوق و مزاياي و ساير مطالبات يک سال گذشته خود در مقابل درب ورودي ساختمان استانداري اهواز تجمع کردند.

ايرج امامي در گفتگو با خبر نگار ايلنا با اشاره به بلاتکليفي اين کارگران معترض در يک سال گذشته و اينکه همه اين کارگران با تعطيلي اين کارخانه بيکار شده‌اند خاطر نشان کرد: اين کارگران از عدم پرداخت بيمه‌هاي درماني خود از شهريور ماه امسال و اينکه دفتر چه‌هاي درماني آنان توسط تامين اجتماعي تمديد نمي‌شود نگران و معترض شده‌اند.

به گفته وي کارگران متقاضي بازنشستگي اين واحد توليدي نيز به جهت اينکه ليست بيمه‌اي معوق و جاري اين کارگران به تامين اجتماعي پرداخت نشده است در بازنشستگي خود دچار مشکل شده‌اند.

او گفت: کارخانه قند و تصفيه شکر اهواز به جهت مشکلات مديريتي و مهم‌تر از آن واردات بي‌رويه قند شکر و همچنين بي‌توجهي مسئولان استاني تعطيل شده است.

او گفت: مالکيت اين کارخانه در گذشته بر عهده بانک ملي و ملت بوده که با افزايش مشکلات اين واحد توليدي با تصويب هيات دولت به وزارت صنايع جهت راه اندازي مجدد واگذار شد.

او با اشاره به اينکه تا کنون کارگران اين کارخانه چندين بار جهت دريافت مطالبات قانوني خود دست به تجمع زده‌اند، اظهار داشت: با سفر فرداي رئيس جمهور به استان خوزستان ما باز هم با تجمع خود خواستار دريافت مطالبات قانوني‌مان خواهيم بود.
تاريخ خبر: 24/12/1390
منبع: ايلنا
كد خبر: 423
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR