آرشيو اخبار
يوسف‌نژاد از حضور وزيران بازرگاني و کشاورزي در صحن علني دوم مرداد مجلس خبر داد واردات بي‌رويه محصولات کشاورزي ۲ وزير را به مجلس کشاند
 
وي از حضور دو وزیر بازرگانی و جهاد کشاورزی در روز یکشنبه -۲ مردادماه- در مجلس خبر داد و گفت: به دلیل واردات بی‌رویه محصولات و همچنین نهاده‌های کشاورزی این دو وزیر برای پاسخ گویی به نمایندگان سئوال‌کننده در نشست علنی مجلس حضور خواهند یافت.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام این که وزیران بازرگانی و جهاد کشاورزی روز یکشنبه - دوم مرداد - برای پاسخ به سئوال نمایندگان به صحن علنی مجلس می‌آیند، گفت: علت حضور صادق خلیلیان و مهدی غضنفری در صحن علنی مجلس، توضیح درباره واردات بی‌رویه محصولات کشاوزی است.

"علی‌اصغر یوسف‌نژاد" در گفت‌وگو با خانه ملت از حضور دو وزیر بازرگانی و جهاد کشاورزی در روز یکشنبه -۲ مردادماه- در مجلس خبر داد و گفت: به دلیل واردات بی‌رویه محصولات و همچنین نهاده‌های کشاورزی این دو وزیر برای پاسخ گویی به نمایندگان سئوال‌کننده در نشست علنی مجلس حضور خواهند یافت.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، استراتژی دولت در قبال حمایت تولیدات محصولات کشاورزی را نامشخص ارزیابی و تصریح کرد: برای مشخص شدن چگونگی حمایت دولت از کشاورزی این دو وزیر به مجلس دعوت شده‌اند.

وی، کشاورزان را بزرگترین قشر غیردولتی فعال در جامعه برشمرد و افزود: آنچنان که باید از این قشر پر جمعیت کشور حمایت نمی‌شود.

یوسف‌نژاد از پیگیری‌ها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس در باره عدم واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی گفت و افزود: با وجود اقدام‌های انجام شده در کمیسیون‌های مجلس، اما واردات این محصولات همچنان ادامه داشته است تا جایی که نمایندگان تصمیم گرفتند از دو وزیر جهاد کشاورزی و بازرگانی در صحن علنی مجلس سئوال کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: نمایندگان همچنین در باره خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم و کلزا و عدم پرداخت به موقع مبلغ ریالی آن از خلیلیان و غضنفری سئوال خواهند کرد.

پیش از این نیز نمایندگان مجلس در باره واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی و همچنین خرید تضمینی برخی محصولات به وزیران کشاورزی و بازرگانی تذکرهایی داده بودند.

تاريخ خبر: 31/4/1390
منبع: عصر ايران
كد خبر: 394
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR