آرشيو اخبار
تعدادي از نمايندگان نسبت‌به خريد تضميني برخي‌از محصولات كشاورزي تذكردادند.
 
تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نسبت به خريد تضميني برخي از محصولات كشاورزي و واردات بي‌رويه آن به وزراي جهاد كشاورزي وبازرگاني تذكر دادند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا ، تذكرات كتبي روز سه‌شنبه نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور را غلامعلي حدادعادل رييس مجلس شوراي اسلامي قرائت كرد.

"حميدرضا فولادگر" نماينده اصفهان در خصوص بررسي علت عدم اعلام قيمت خريد شكر حاصله از توليد چغندر قند همزمان با اعلام قيمت چغندر توسط شوراي اقتصاد ، به وزير بازرگاني تذكر داد.

" رمضانعلي صادق زاده " نماينده رشت از وزير بازرگاني خواست تا از واردات بي‌رويه برنج به منظور حمايت از كشاورزان برنج كار، جلوگيري شود.

"سيدجمال‌الدين ارجمند" نماينده جهرم به وزاري بازرگاني و جهاد كشاورزي در خصوص جلوگيري از واردات مركبات در فصل برداشت محصولات باغي و پيگيري ميزان و قيمت‌هاي كود و سم در بخش‌هاي كشاورزي ، تذكر كتبي داد.

"حسين اميري"نماينده زرند در خصوص تسريع در ابلاغ مصوبه سفرهاي استاني براي ساماندهي وام‌هاي كشاورزي به وزير جهاد كشاورزي تذكر داد.

"كريم غياثي" نماينده شبستر از رييس جمهور خواست تا دستور تسريع در تعيين افزايش قيمت خريد تضميني گندم توسط شوراي اقتصاد براي تشويق كشاورزان به كشت اين محصول استراتژيك براي سال ‪ ۸۷‬را صادر كند.

"عبدالله كعبي" نماينده آبادان و "مجيد ناصري نژاد" نماينده شادگان در خصوص لزوم توجه به اصلاح ساختار نخليات و توزيع كود و سموم دفع آفات و خريد خرما به نرخ تضميني قيمت واحد و عدم درجه بندي آن ، به وزير جهاد كشاورزي تذكر داد.

تاريخ خبر: 3/7/86
منبع: IRNA
كد خبر: 183
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR