Iranian Sugar Factories Syndicate
 
انتخاب موضوع
اخبار سنديكا
 
اخبار ايران
 
اخبار جهان
 
استانداردهاي قند و شکر در ايران
 
بانك عملكرد كارخانه ها
 
آمار عملكرد كارخانه ها
 
آمار هاي تخصصي فند و شكر
 
كارخانه هاي قند و شكر
 
 تحولات نرخ جهاني شكر
 
تحولات نرخ فند و شكر ايران
 
سمينارهاي داخلي وبين المللي
 
تکنولوژي قند
 
ماهنامه شكر
 
مجله صنايع قند ايران
 
آرشيو عكس
 
جستجو در سایت

وب  انجمن
 
اخبار ايران
/تشكيل جلسه‌ شوراي اقتصاد/ * تنظيم تعرفه‌ واردات شكر * موافقت با اجراي طرح گازرساني به شهرها
 
در جلسه‌ شوراي اقتصاد كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور تشكيل شد با درخواست وزارت نفت براي اجراي طرح گازرساني به شهرها، باقيمانده‌ 9 هزار روستا، صنايع و احداث خطوط انتقال گاز و تاسيسات مربوط از طريق روش بيع متقابل (فاينانس) تا سقف يك ميليارد و 900 ميليون دلار موافقت شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين جلسه هم‌چنين شوراي اقتصاد پيشنهاد وزارت بازرگاني را در خصوص برنامه‌ريزي تامين و اصلاح ساختار قيمت و پرداخت يارانه‌ي قند و شكر، تصويب كرد.

بر اين اساس مقرر شد وزارت بازرگاني تعرفه‌ واردات شكر را به نحوي تنظيم كند كه ضمن ايجاد فضاي رقابتي و رعايت حقوق مصرف‌كنندگان، توليد داخلي نيز مورد حمايت منطقي قرار گيرد.

هم‌چنين مقرر شد به منظور حمايت از چغندركاران، وجه چغندر تحويلي كشاورزان از طريق بانك‌هاي دولتي مستقيما به آنان پرداخت شود.

شوراي اقتصاد وزارت آموزش و پرورش را نيز به عنوان دستگاه مباشر تامين و توزيع شير در مدارس كشور تعيين و آنرا مكلف كرد بر اساس بند ب تبصره‌ 5 قانون بودجه‌ 85 اعتباري معادل 995 ميليارد ريال را براي تامين شير 12 ميليون دانش‌آموز از مهر تا پايان اسفند 85 با توجه به شرايط اقليمي و جمعيت مشمول طرح در استان‌ها هزينه كند.
تاريخ خبر: 1/5/85
منبع: ISNA
كد خبر: 24 

تهران-میدان دکتر فاطمی-خ شهید گمنام- ساختمان 23 -طبقه دوم تلفن: 88965715-88969903-88964260-021

E_mail: info@isfs.ir