Iranian Sugar Factories Syndicate
 
انتخاب موضوع
اخبار سنديكا
 
اخبار ايران
 
اخبار جهان
 
استانداردهاي قند و شکر در ايران
 
بانك عملكرد كارخانه ها
 
آمار عملكرد كارخانه ها
 
آمار هاي تخصصي فند و شكر
 
كارخانه هاي قند و شكر
 
 تحولات نرخ جهاني شكر
 
تحولات نرخ فند و شكر ايران
 
سمينارهاي داخلي وبين المللي
 
تکنولوژي قند
 
ماهنامه شكر
 
مجله صنايع قند ايران
 
آرشيو عكس
 
جستجو در سایت

وب  انجمن
 
اخبار ايران
آبياري تحت فشار تنها در 15 هزار هکتار از اراضي استان تهران اجرا شده است
 
رئيس جهاد کشاورزي استان تهران گفت : طرح آبياري تحت فشار تاکنون تنها در 15 هزار هکتار از اراضي کشاورزي استان تهران اجرا شده است .
حسين محسني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي مهر در کرج اظهار داشت : استان تهران داراي 85 هزار هکتار اراضي کشاورزي است و طرح آبياري تحت فشار بايد تا پايان برنامه چهارم توسعه در تمام اراضي استان اجرا شود .

وي مهمترين مشکل جهاد کشاورزي در اجراي طرح آبياري تحت فشار را خرده مالکي در اراضي کشاورزي استان اعلام کرد و افزود : يکپارچه نبودن اراضي روند اجراي طرح آبياري تحت فشار را کند کرده است .

محسني وجود چاه هاي مشاعي در اراضي کشاورزي را از ديگر مشکلات اجراي طرح آبياري تحت فشار عنوان و خاطر نشان کرد : نوع آب در برخي شهرستان هاي استان تهران به دليل وجود املاح ، قابل استفاده در اراضي کشاورزي نيست و جايگزين کردن آب مناسب ، مشکلاتي را در طرح آبياري تحت فشار ايجاد مي کند .

اين مسئول يادآور شد : آبياري تحت فشار در مواقع کمبود بارش و محدوديت دسترسي به منابع آبي براي آبياري مزارع بسيار ياري رسان است و خسارات ناشي از کمبود آب را به حداقل مي رساند .

رئيس جهاد کشاورزي استان تهران ، روند اجراي طرح آبياري تحت فشار را قابل قبول دانست و اظهار اميدواري کرد : اين طرح به سرعت در همه اراضي کشاورزي استان اجرا شود.
تاريخ خبر: 8/5/85
منبع: MehrNews
كد خبر: 19 

تهران-میدان دکتر فاطمی-خ شهید گمنام- ساختمان 23 -طبقه دوم تلفن: 88965715-88969903-88964260-021

E_mail: info@isfs.ir